miercuri, 14 ianuarie 2009

Prima scriere

Buna seara tuturor !

    Am inceput acest blog cu ideea de a-mi impartasi ideile, gandurile, sentimentele de iubire sau ura si experientele prin care, pana la urma, nu trec doar eu, ci cu totii la un moment dat. Traim repede si putin, si pe langa asta, nefiind parca de ajuns, traim si in Romania. Nu mi-o luati in nume de rau, pentru ca iubesc acesta tara enorm, insa pacat ca e populata de indivizi obscuri, anagramati, parveniti, talhari si lista poate continua la nesfarsit. Insa despre toate acestea voi avea timp sa scriu mai la concret. Vreau sa va anunt inca de la inceput ca voi accepta orice fel de comentariu atat timp cat se foloseste un limbaj decent, fara injurii sau alte olucubratii si expectorari venite din partea "nimicurilor" care ne inconjoara. Nu detin adevarul absolut, nu pretind sa mi se dea dreptate, nu doresc sa creez prin acest blog concurenta altor "blogarasi" (intelectualii si deontologii acestui secol) si cel mai important nu incerc sa copiez pe nimeni. Asadar (nu am folosit conjunctia "deci" :P) aici inchei prima mea intrare, in speranta ca voi fi inteles si bineinteles, iertat atunci cand va fi cazul. Voi incerca sa scriu cat de des pot, insa nu in van.

Cu stima.

3 comentarii:

  1. Asta da surpriza placuta! Bine te-ai apucat de treaba! Spor si inspiratie iti doresc! Ai deja un cititor inrait, au mai ramas doar 999.999 de cucerit! Bonne chance!

    RăspundețiȘtergere
  2. ceea ce mi se pare incredibil in legatura cu postarile tale......este ca ,desi te stiu de multi ani,.....esti mai incredibil pe zi ce trece!(daaaa......stiu ca incredibil n-are grade de comparatie!:P)p.s.stii ca sunt truuuuu,nu?
    :P
    :*

    RăspundețiȘtergere