marți, 17 februarie 2009

Senzuala


Imi cer scuze ca nu am mai scris recent, insa a fost si din lipsa de timp si din cauza unei stari emotionale proprii ceva mai precare, de care nu vreau sa vorbesc.

Cert e ca in continuare sunt uimit de pepushea Simona, asa-zisa Sensual ( cu "S", nu cu "Z", deci mare atentie ). A inceput saracuta de ea sa vorbeasca de iubire si de anumite principii. Unul dintre ele ar fi ca nu mai pozeaza goala. M-a dat pe spate, ce sa mai zic. Dupa ce ca s-a chinuit sa ne atraga atentia din greu prin goliciunea corpului sau si a talpilor jegoase din poza publicata in tabloidul Can-Can, acum vine sa ne tina lectii de etica si de moralitate. Incearca sa ne invete si ce este iubirea si cum trebuie inteleasa ea : "Nu cred că trebuie să existe o zi anume ca să ne dăm seama că iubim, asta dacă poate am uitat de iubire sau am ajuns într-un stadiu de monotonie şi trebuie să ne readucă cineva aminte". Sublim nu ? Eu personal in timp ce scriu cu o singura mana, ma sterg cu cealalta de lacrimile care curg siroi. Am trait degeaba pana acum. Credeam ca stiu ce inseamna adevarata dragoste, moralitatea si principiile. Vax. Multimea vida. Singurul regret acum al meu este ca nu o cunosc personal pe aceasta stimata duduie. As scrie pagina dupa pagina dupa invataturile expectorate de noul meu sensei in viata. Intelepciunea de care da dovada ma obliga sa ma inclin.

Prin urmare : respect maestre. Al tau unic si adevarat ucenic, Andrei.

4 comentarii:

  1. Hai ca ma speriasem, nu stiam ce faci cu mana cu care nu scrii...pfiu! Eu cred ca e pacat ca si-a schimbat cursul carierei, avea talent si era motivata. E drept ca in jobul ei e bine sa fie si profunda! Astept cu interes urmatorea ei productie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu plange buddy... nu merita lacrimile tale de crocolozaur pentru aceasta "maeastra" !
    Semnat, Clubul!

    RăspundețiȘtergere
  3. proFUNDa Simona...ca de obicei!
    Eu sincer,cred ca esti invidios pe ea.....si pe talpile ei murdare de tzarana tzarishoarei asteia...pe care...nu-i asa?....toti o iubim pana la sange!

    RăspundețiȘtergere
  4. proFUNDa micutza Simona!
    eu sincer,cred ca esti invidios pe ea..si pe talpishoarele ei murdare de tzarana acestei tzarishoare dragi si scumpe si pe care ...nu-i asa?....o iubim cu mic cu mare....PANA LA SANGE!
    AOLEO! Daca traia Tovarashul Ceasescu...ma-ntreb oare...cum ar fi decurs viatza ilustrei Senzuale?!?!?!?!sau lustrei...dupa caz! :))

    RăspundețiȘtergere