vineri, 6 martie 2009

Seven Pounds




Da, este vorba chiar de el, filmul "Seven Pounds". Pe mine m-a marcat profund, in special sacrificiul suprem. Daca l-ati vizionat sper ca suntem pe aceeasi lungime de unda, daca nu, va rog uitati-va la el. E imperios necesar. Nu veti pierde nimic. Din contra. Este o drama remarcabila, plina de sentimente puternice. Macar daca am realiza vreodata ca suntem lasati pe Pamant nu doar pentru a face umbra. Gata. Va las sa vizionati.


P.S. Will Smith devine genial. A fost un actor foarte bun, dar este exact ca vinul de vita nobila.

5 comentarii:

  1. Abia astept sa il vad. Am vazut aseara trailer-ul la un cinema si chiar m-a facut curioasa. L-am trecut pe lista de: TREBUIE VAZUT. Sa stii ca un alt film care mi-a placut a fost cel cu Benjamin Button. Te pune pe ganduri, te face sa reflectezi asupra a ceea ce esti.
    Amazoanca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca l-ai trecut pe lista. :) Iti recomand tie, chiar daca esti Amazoanca, si niste servetele langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte emotionant filmul. sa te uiti si la "the pursuit of happyness" unde will smith ne demonstreaza inca o data ca a atins maturitatea din punct de vedere artistic. INGH

    RăspundețiȘtergere
  4. bai nene!
    n-am vazut filmul....si nu o sa-l vad vreodata.....ca N-AM CE-MI TREBUIE IN CALCULATORUL ASTA PE CARE IL URASC DIN TOTI RARUNCHII!!!!!!!!!!!!
    si de cinema n-am bani!
    poate i se face cuiva mila de mine si ma invita la filmul asta poe care atat il laudati si idolatrizati!
    cu respect,e.n.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut filmul vineri. Foarte interesant. Ma intreb, la cate accidente s-au petrecut pe soselele Romanicai, vinovatii ar face asa ceva.
    Am mai vazut si Slumdog Millionaire ... foarte frumos filmul. A meritat Oscar-urile! Din pacate, filmul reflecteaza realitatea cruda si vietile a milioane de copii napastuiti de soarta..
    Buddy.

    RăspundețiȘtergere