joi, 1 decembrie 2016

Ieri, azi si maine

Ieri, a fost o zi care mi-a reamintit cate persoane ma iubesc si care tin la mine neconditionat. De la parinti, la prieteni si colegi de munca. Oameni care vibreaza cu persoana mea, cu trairile si sentimentele mele, cu modul meu de a fi per ansamblu.
Uitasem ca sunt acolo si ca am sadit persoana mea in inimile si mintile lor.
Uitasem cat de bine "lucrasem" in toti acesti ani petrecuti cu ei.
Uitasem ca mi-au fost si le-am fost alaturi.
Prea inchistat si concentrat pe problemele proprii, mi-a fost dereglata imaginea de ansamblu.

Pentru asta imi cer scuze si le multumesc ca sunt acolo. De aici inainte voi fi mai treaz ca oricand, pentru toti cei care sunt si pentru cei care vor veni. Nu voi inceta sa lupt si sa ma dezvolt social, uman si cultural.

Ma inclin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu